zoho-marketing-hub

Yılın başında duyurulan ve merakla beklenen Zoho’nun yeni pazarlama suiti; Zoho MarketingHub kullanıma hazır. İşte, Zoho ürünlerinin Türkiye Yetkili Satıcısı  Cloudyflex’in Zoho MarketingHub’a dair ilk izlenimleri;

zoho-marketing-hub

Zoho MarketingHub’ı genel olarak, web sitenizi ziyaret eden anonim kullanıcıları, potansiyel müşterilere ve ardından da sağdık müşterilere dönüştürmenize yardımcı olan otomasyon sistemi olarak özetleyebiliriz. Yılın başından bu yana heyecan yaratan bu yeni ürünün ilk bakışta göze çarpan özelliklerini sizler için derledik;

Müşterilerinizle Etkileşimde Olun, İlişkilerinizi Güçlendirin ve Onları Kazanın!

Günümüzde, müşteri adaylarının markanızın farkına varması ve rakiplerinizden önce onlara en iyi deneyimi sunmak oldukça önemlidir. Müşteri adayı yönetimi, müşteri adaylarını etkilemenize ve onları en iyi şekilde besleyerek, satış için hazır olup olmadıklarını görmenize yardımcı olarak, satış ekibinize bu eşsiz bilgileri verebilmenize olanak tanır.

Zoho MarketingHub’ın Müşteri Adayı Yönetimi ile web sitenizin ana sayfasına ya da sosyal medya kanallarınıza, kaydolma formları ve pop-up’lar ekleyerek, birçok kaynaktan organizasyonunuz için müşteri adaylarını yakalayabilirsiniz. Düzenlediğiniz etkinlikler ya da webinar’lara ilgi gösteren katılımcıları, markanıza ilgi gösterdiklerinden ötürü potansiyel müşteri olarak değerlendirebilirsiniz.

Zoho MarketingHub ile potansiyel müşterilerinizi daha iyi tanıyarak, onları ilgi alanlarına göre gruplara ayırabilirsiniz. Bu sayede, web sitenizdeki hangi URL’nin daha fazla ziyaret edildiğini, hangi aracın en fazla potansiyel müşteriye ulaştığını ve daha fazlasını görebilirsiniz.

Müşteri adaylarınıza onlar henüz istemeden, hatta sormadan önce istediklerini verebilirsiniz! Müşteri adayı ile en alakalı, kişiselleştirilmiş ve bilgilendirici içeriği sunarak, markanızla daha fazla bağlantı kurmalarını sağlayabilirsiniz.

Pazarlama kampanyalarınızla nasıl etkileşimde bulunduklarına bağlı olarak, potansiyel müşterilerinize puan ekleyebilirsiniz.  Yine müşterilerinizi ortak ilgi alanlarına göre etiketleyerek, puanları analiz edebilirsiniz.

Zoho MarketingHub’ın müşteri adayı yönetim aracı ile potansiyel müşterilerinizi değerlendirmenizin ardından, satış ekibinizle bilgileri paylaşarak, zamandan ve maliyetten tasarruf edebilirsiniz.

Potansiyel Müşterilerinize Zoho MarketingHub ile En güçlü Mesajı Gönderin 

Müşteri adaylarınızın davranışını anlayarak, en etkili mesajları göndermenize yardımcı olan Zoho MarketingHub, potansiyel müşterilerinizin ilgi alanları hakkında fikir edinmenizi sağlar. Web sitesi ziyaretçilerinizin, sitenizde neler yaptığını görerek, okudukları sayfalardan indirdikleri içerikler hakkında bilgi sahibi olabilir ve sayfada ne kadar kaldıkları, hangi bağlantıları tıkladıkları ve kaç kez ziyaret ettiklerine kadar en detaylı bilgileri alabilirsiniz. Bir kullanıcının ürünün içerisinde neler yaptığını, kullandığı özellikleri ve daha fazlasını öğrenerek, kullanıcı deneyimini bir üst boyuta taşıyabilirsiniz.

Müşteri Adayınızın Yolculuğunu Görselleştirebilirsiniz

Her müşteri adayı aradığını bulmak için farklı bir yol izler. Zoho MarketingHub’ın journey oluşturucusu, her müşteri adayı için benzersiz bir plan oluşturabilir ve onları daha en başından besleyebilir.

Zoho MarketingHub’ın sürükle bırak özelliğini kullanarak, pazarlama planınızı kişiselleştirebilir bir yolculuğa dönüştürebilirsiniz. Bu araçla, mesajların ne zaman gönderileceği, bir müşterinin plandan ne zaman ve nasıl çıkarılması gerektiği gibi durumları kolaylıkla kontrol edebilirsiniz.

Zoho MarketingHub ile Kitlenizin Olduğu Yere Gidin

Potansiyel müşterilerin nereden geleceğini bilemezsiniz. Bu yüzden siz de her yerde olmalısınız. Zoho MarketingHub ile müşterilerinize çeşitli kanallardan ulaşarak, nasıl bağlanmak istediklerini seçme özgürlüğü tanıyabilirsiniz. Çeşitli kanallardan gelen veri ise tek bir yerde toplanarak, müşterilerinizi dilediğiniz zaman ya da şekilde takip etmenize olanak tanır. Dilerseniz e-posta, sms ya da sosyal medya üzerinden potansiyel müşterilerinizle iletişim kurabilirsiniz.

Pazarlama faaliyetlerinizi planlayarak ve Yatırım Getirinizi Gerçekleştirin

Zoho MarketingHub’ın pazarlama planlayıcısı ile kampanyalarınızı uçtan uca planlayabilir ve bu sayede bütçelemeden yatırım getirisini hesaplamaya dek, pazarlama adına gerçekleştirdiğiniz her şeyin bütün bir görünümünü elde edebilirsiniz.

Promosyonlarınızı yayınlamak istediğiniz pazarlama kanalınızı (e-posta, sosyal medya, basılı medya) seçerek, kampanyalarınızla neye ulaşmak istediğinize kadar verebilir ve hepsi için bir bütçe belirleyerek, Zoho MarketingHub üzerinden takibini gerçekleştirebilirsiniz.

Tüm Pazarlama Hedeflerinizi Doğru Analizlerle Ölçün

Zoho MarketingHub, müşteri adayının yolculuğunun izleri, raporlar ve grafikler ile pazarlamacıların akıllı karar verebilmesi için gereken her şeyi sunuyor! satın alma işleminizi analiz ederek, dönüşümlerinizi inceleyebilir ve pazarlama dönüşüm huninizin performansını görselleştirebilirsiniz.

2019’un başlangıcından itibaren, Zoho’nun yeni ürünleri arasında en fazla heyecan yaratanlardan biri olan Zoho MarketinHub’ı organizasyonunuza dahil ederek, avantajlarından yararlanmaya hemen başlamak istiyorsanız, buraya tıklayarak ilk adımı atabilirsiniz.