yünsa

Avrupa’nın ve ülkemizin en büyük yünlü kumaş üretici ve ihracatçısı Yünsa, gelişen ve güncel teknolojileri kullanarak süreçlerini iyileştirmek adına Salesforce CRM’i kullanıyor.

yünsa

Ülkemizin ve Avrupa’nın en büyük yünlü kumaş üreticisi ve ihracatçısı Yünsa, 1973 yılında kurulmuştur. Yünsa, satış ve pazarlama organizasyonu, üretimde sunduğu esneklikler, maliyet yapısı, vizyonu ve tecrübesiyle yünlü kumaş üretiminde dünyanın ilk 5 büyük kuruluşu arasında yer almaktadır.

Gelişen ve güncel teknolojileri kullanarak, ürün ve hizmet sürecinin kalitesini sürekli iyileştiren Yünsa, iç ve dış Pazar payını her yıl büyütmeye devam etmektedir. Müşterilerinin beklentilerini en iyi şekilde karşılamayı hedefleyen Yünsa, 2016 yılında Salesforce Türkiye Yetkili İş Ortağı INSPARK ile Salesforce CRM projesini hayata geçirdi.

50’den fazla ülkede müşterileri bulunan Yünsa’nın Türkiye, İngiltere ve Almanya satış ofisleri ekiplerinin müşteri veri tabanına tek yerden ve hızla ulaşabilmesi, iş verimliliği açısından büyük önem taşıyor.

Satış ekiplerinin her yerden ve her zaman müşteri sipariş ve üretim planlama bilgisine erişimini sağlamak ve operasyona anında veri aktarma araçlara sahip olmak için Yünsa, 2016 yılında kurumsal bulut bilişim çözümleri sunan Salesforce.com’un CRM uygulamasına yatırım yapma kararı aldı.

Tekstil sektöründe B2B çalışan firmaların yaşadıkları kompleks ve yoğun iş süreçlerine sezon hazırlıkları, son dakika siparişleri ve 12 aya kadar yayılan ödeme takvimleri eklendiğinde, satış ve üretim ekiplerini zamanlarının büyük bir kısmını rapor hazırlamaya ve kurum içi bilgi alışverişi yaptıkları yazışmalara ayırıyorlar.

Yünsa’nın ihtiyaçlarına göre kurgulanarak hayata geçirilen Salesforce CRM, fabrikada kullanılan ERP sisteminin entegrasyonu ile satış ekipleri için satış ve üretim bilgisinin müşteri bazında görüntülenebildiği tek kaynağa dönüştü. Müşteriler için firma ile temas noktası olan satış temsilcilerinin, müşteriyi ilgilendiren sipariş ve üretim bilgisine anında ulaşabilmesi satış verimliliğini arttırırken, CRM’de satış fırsatları yönetimi yapılması üretim planlama sürecinin iyileşmesini sağladı.

Müşterilerle ilgili sipariş, numune, özel üretim ve ödeme gibi tüm bilgilerin anında erişilebilir olması çalışanlara zaman kazandırırken, müşterilerin ihtiyaçlarına anında cevap verilebilmesi müşteri memnuniyetinde artışı beraberinde getirdi.

TURQUALITY kapsamında olan Yünsa, müşteri odaklı yaklaşımını tüm iş süreçlerinde uygulayarak yurtiçi ve yurtdışındaki müşterilerine kusursuz bir müşteri deneyimi sunuyor. Rapor ve gösterge tabloları ile gerçek zamanlı izlenen satış ve üretim süreçleri, yöneticilerin üretim planlamada hızlı karar almasına imkan sağlıyor.