AI

Yapay zekâ teknolojisi işletmeler için büyük potansiyele sahip olmasıyla, yazılım sağlayıcılar tarafından her geçen gün etki alanı daha da genişletilmektedir. Bulut tabanlı müşteri ilişkileri yönetimi (CRM) sağlayıcısı olan Salesforce, bu potansiyeli en uç noktaya taşımayı hedefliyor. Daha geniş yelpazede iş uygulamalarını desteklemek adına AI teknolojisini kolaylaştırıcı bir katman olarak kullanmayı hedefleyen şirket, geçtiğimiz günlerde CRM yazılımına daha fazla AI teknolojisi ekleyeceğini duyurdu.

AI

 

Einstein ile Yapay Zekânın Daha Güvenilir Olması Hedefleniyor

Salesforce yapay zekâ konusunda hali hazırda, etkinlik yönetiminden tutun da anlaşma tahminlerine ve çalışanların zaman takibine dek uzanan uygulamaları içerisinde barındırıyor.   Bunların yanı sıra;

  • Kampanya Yönetimi
  • Satış Zekâsı
  • Pazarlama Otomasyonu
  • Ölçüm ve Analitik
  • Sözleşme yönetimi
  • Çalışan Katılımı

Gibi özellikleri de içeriyor.

‘Salesforce yapay zekâ motoru Einstein ile yapay zekâ işlerini bir gerçeklik haline getirmek adına güçlendiriyoruz. Misyonumuz teknolojiyi erişilebilir kılmaktan çok daha ötesi, AI’nin insanların güvenebileceği ve kullanabileceği bir form kazanması konusunda kararlıyız’

John Ball, EVP ve Salesforce Einstein Genel Müdürü

Ball konuşması sırasında, yönetici kadrosu ve çalışanlara değinerek, daha az teknik büro yöneticisi ve teknik çalışan olacağının sinyallerini verdi. Bunun yanı sıra yapay zekanın daha güvenilir olması gerektiğine vurgu yaparak, AI teknolojisinin gelecek evrede tek bir kod satırına dayanabileceğini söyledi.

Şirket, yapay zekanın kendini nasıl ispat edebileceği konusunda ise Salesforce cephesinden örnekler verdi. Einstein çeviri özelliği ile müşteri temsilcilerinin farklı dillerden gelen müşteri taleplerine yardımcı olabileceği ve bu özellik gibi daha birçok özelliğin kusursuz bir deneyim yaratmak adına her geçen gün geliştirildiğine değinildi.

Salesforce, organizasyonların rekabet ortamında ayakta kalabilmesi adına AI kullanımını hızlandırmaları ve alanını genişletmeleri konusunda ısrar ediyor. Yine her bir organizasyonun kendine özgü süreçleri ve özelleştirilmiş AI verisi gerektiren veriyi kullanması noktasında da uyarıyor.