salesforce

CRM yazılımları söz konusu olduğunda dünya liderliği konumunu uzun süredir koruyan Salesforce, Eylül ayında yayınlanan CRM Müşteri Adayı Yönetimi için Magic Quadrant 2019’da lider pozisyonunda gösterildi.

salesforce

Bir önceki rapora göre pozisyonunu geliştiren Salesforce, vizyon eksikliklerinin hem yerine getirilmesi hem de eksiksiz olmasıyla lider pozisyonunu hak ettiğini gösterdi.

Gartner Inc.’in Eylül 2019’da CRM müşteri adayı yönetimi için Magic Quadrant’ta lider olarak Salesforce’u konumlandırmasının ardından, Salesforce Pardot’un Genel Müdürü Michael Kostow bir açıklama yaptı. Bu açıklamanın öne çıkan noktaları ise şöyle;

‘Salesforce Pardot, kurumsal ve yüksek bir büyüme grafiği gösteren organizasyonların satış ve pazarlama ekiplerini bir araya getirmelerine, alıcıları daha iyi ilişkilendirmelerine, anlaşmaları daha hızlı yapmalarına ve müşterilerle daha derin ilişkiler kurmalarına yardımcı olmak merkezinde geliştirildi. Analitik ve yapay zekâ, her pazarlama stratejisi için kritik iki parça olarak karşımıza çıkar.  Dolayısıyla her B2B pazarlamacısının satış ve pazarlama arasındaki boşluğu kapatabilmesi için erişebilmesi gerekir’

Gartner’a göre ‘İyi müşteri adayı yönetimi, potansiyel müşterilerin arzını artırarak, toplam satış dönüşümlerini artırmak adına satış ve pazarlama arasında daha iyi bir iş birliği yapmak anlamına gelir’

Salesforce Pardot;

Pardot, dünyanın 1 numaralı CRM’inde pazarlama otomasyonudur. Pardot ile pazarlamacılar daha anlamlı bağlantılar oluşturabilir ve satış ekiplerini daha fazla anlaşma yapmak için yetkilendirebilir.