büyüme

SaaS Tabanlı CRM ile Daha Hızlı ve Etkin Bir Büyüme Sağlayabilirsiniz

‘İLİŞKİLER büyüyen işletmeler için anahtardır’ Yönetim babası olarak anılan Peter Drucker’ın şirketlere yeni pazarlara girme ve erişim noktasında genişleme açısından […]

Perakende

CRM’in Perakende Pazarlarına Etkileri

Perakende sektörünün yapısı gereği müşteri ilişkileri yönetimi kritik bir önem taşır. Doğru bir CRM sistemi ile müşteri ilişkilerini iyileştirebilir, memnuniyeti […]

Zoho Sales IQ

Sales IQ Güncellemeleri: Google Translate Entegrasyonu, ChatBot, Görüntülü Arama

Günümüzün müşteri beklentilerini karşılamak, birbirine bağlı birçok süreci doğru yönetmekle ilgilidir. Hızın her zamankinden önemli olduğu bu dönemde, potansiyel müşterileri […]

IoT

IoT ve Geleceğin CRM Sistemleri

2020’den itibaren internete bağlı 50 milyar cihaz olacağı yönündeki öngörü, birçok araştırmanın ortak bir bulgusuna dönüşmüştür. Organizasyonlar, bu doğrultuda kampanyalarını […]

ücretsiz

Ücretsiz Toplu Mailing Uygulaması: Zoho Campaigns ile Tanışın!

Dünyanın en çok tercih edilen pazarlama otomasyon sistemi Zoho Campaigns’in sonsuza kadar ücretsiz kullanabileceğiniz paketi hakkında merak ettiğiniz her şeyi […]

CRM yatırımı

CRM Yatırımı Yapmadan Önce Dikkat Etmeniz Gereken 3 Özellik

Amazon ve Walmart’ların dünyasında, küçük işletmeler milyarlara olmasa da milyonlara karşı, müşteri hizmetleri, satış ve pazarlama harcamaları konusunda nasıl rekabet […]

CRM

CRM KOBİ’ler Açısından Neden Önemlidir?

Ölçeği fark etmeksizin bugün tüm işletmeler, müşterilerle iyi ilişkiler kurmanın ve bu ilişkileri korumanın ne kadar önemli olduğunu anladı. Her […]

CRM

CRM Seçmeden Önce Göz Önünde Bulundurmanız Gereken 8 Özellik

Müşteri ilişkileri yönetimi, satış açısından her organizasyon için en büyük önceliklerden birisidir.  Modern CRM, satışları artırmanın yanı sıra, günümüz için […]

CRM

CRM Projelerini Başarısızlıktan Korumanın 3 Yolu

Yazılıma yapılan yatırımlar, işletmeler açısından büyük endişeleri de beraberinde getirir. Hiçbir organizasyon yaptığı yazılım yatırımının başarısız olmasını istemez. Bununla birlikte […]

müşteri

Müşteri Memnuniyetini Artırmanın En İyi Yolu; CRM

Son dönemde yapılan araştırmalara bakıldığında, yeni bir müşteri edinmenin maliyetinin katlanarak arttığı ve var olanı elde tutmaktan çok daha yüksek […]

CRM

CRM vs. ERP; İşletmeniz için Hangisini Seçmelisiniz?

Günümüzde birçok işletme, modern dijital ekonominin dinamiklerine ayak uydurabilmek için hem kurumsal kaynak planlaması hem de müşteri ilişkileri yönetimini kullanmaktadır. […]

ücretsiz

3 Kullanıcıya Kadar Ücretsiz Kullanabileceğiniz Türkçe CRM Programı

Yazılım pazarının gözdesi CRM programları gün geçtikçe daha fazla talep görüyor. Bugünün sert koşullara sahip rekabet ortamında ayakta kalabilmek adına […]

sosyal

Daha İyi Bir Sosyal CRM için 5 İpucu

21.yüzyılın belki de en etkili kitle iletişim aracı olan sosyal medya hayatımıza girdiğinden bu yana birçok sektörü değiştirdi. Hemen herkesin […]