Zoho-People

Zoho People’ın Yeni Özelliği Onboarding

İyi bir başlangıç işin yarısıdır derler. Bu söz, özellikle bir çalışan yeni bir işe başladığında geçerlidir ve İK uygulamalarınız, başarılarında […]

etkinlik

Zoho ile Etkinliklerde ROI’yi En Üst Seviyeye Çıkarma Rehberi

İçinde bulunduğumuz dijital yerliler döneminde, etkinlikler tek potansiyel müşteri kaynağı ya da potansiyel veri havuzu değildir. Yine de B2B etkinlik […]

CRM

Başarılı Bir CRM Sistemi İçin 4 Adım

Günümüz koşullarında bir müşteri ilişkileri yönetimi (CRM) çözümüne yatırım yapmak, işletmeler açısından beraberinde birçok risk ve teknik bilgi ihtiyacını doğurur. […]

veribis-CRM

Veribis CRM’i Keşfedin!

CRM pazarı global olarak büyümeye devam ederken, doğru CRM yazılımını seçmek gün geçtikçe zorlaşıyor. Günümüzde CRM’in kritik bir önem taşıdığı […]

CRM

CRM Yazılımınızı Yükseltmeden Önce Dikkat Etmeniz Gerekenler

Geçmişte sadece karşılayabilecek olan işletmeler için avantajlar sunan CRM yazılımları bugün küçük işletmeler için bile popülerlik kazanmış durumdadır. Yapılan bir […]

landing-page

Landing Page ve Web Formu Hazırlarken Dikkat Etmeniz Gerekenler

Pazarlamaya dair bildiğimiz her şeyin her yeni gün değiştiği bu dönemde, Landing Page ve web formları oldukça kritik bir önem […]

müşteri deneyimi

Daha İyi Bir Müşteri Deneyimi için Yapay Zeka

Her gün yeni bir dünyaya uyanıyoruz. Teknolojik gelişmelerin hızı öylesine arttı ki artık takip etmek olanaksızlaşırken, hemen her sektörün bu […]

ROI

CRM Yazılımınız için ROI Testi

Yazılıma yapılan yatırım birçok organizasyonu endişelendirmektedir. Özellikle doğru sistemi seçmenin, CRM sistemlerine yapılan yatırım açısından önemi oldukça fazladır. CRM yazılımınıza […]

Crm-App

abas CRM App – Günümüz Mobil Dünyasında Müşteri İlişkileri Yönetimi

Müşterilerinize ve satış verilerinize erişmek için akıllı telefonlar ve tabletler kullanmak, teknolojik açıdan en iyi çözümlerden biridir. Bu nedenle, teknolojinin […]

sosyal-CRM

4 Temel Sosyal CRM Stratejisi

Sosyal medya artık her organizasyon ve her sektör için potansiyel barındırıyor ve bu potansiyel, gün geçtikçe daha da büyüyor. Sosyal […]

büyüme

SaaS Tabanlı CRM ile Daha Hızlı ve Etkin Bir Büyüme Sağlayabilirsiniz

‘İLİŞKİLER büyüyen işletmeler için anahtardır’ Yönetim babası olarak anılan Peter Drucker’ın şirketlere yeni pazarlara girme ve erişim noktasında genişleme açısından […]

Perakende

CRM’in Perakende Pazarlarına Etkileri

Perakende sektörünün yapısı gereği müşteri ilişkileri yönetimi kritik bir önem taşır. Doğru bir CRM sistemi ile müşteri ilişkilerini iyileştirebilir, memnuniyeti […]

Zoho Sales IQ

Sales IQ Güncellemeleri: Google Translate Entegrasyonu, ChatBot, Görüntülü Arama

Günümüzün müşteri beklentilerini karşılamak, birbirine bağlı birçok süreci doğru yönetmekle ilgilidir. Hızın her zamankinden önemli olduğu bu dönemde, potansiyel müşterileri […]

IoT

IoT ve Geleceğin CRM Sistemleri

2020’den itibaren internete bağlı 50 milyar cihaz olacağı yönündeki öngörü, birçok araştırmanın ortak bir bulgusuna dönüşmüştür. Organizasyonlar, bu doğrultuda kampanyalarını […]