Sosyal

Bir İşletmenin Neden Sosyal CRM’e İhtiyacı Vardır?

Günümüzde değişime karşı gelebilmek artık mümkün değildir. Teknolojik gelişmelerinin ekseninde her geçen gün yeni kurallarla, yeni icatlar ve kitle iletişim […]

zoho

Zoho’nun Büyüme Planı

Online iş, verimlilik ve etkileşim uygulamaları sunan küresel bilişim hizmetleri şirketi Zoho; 2019 yılı için Türkiye’deki pazarlama çalışmalarına ağırlık vererek, […]

2019’un 4 CRM Trendi

CRM pazarı büyümeye devam ederken, trendleri takip ederek güncel kalmak her geçen gün daha önemli olmaya başlıyor. Salesforce, Oracle, Zoho […]

Bulut Tabanlı CRM

Bulut Tabanlı CRM Sisteminin 7 Önemli Faydası

CRM sistemleri organizasyonlar açısından her geçen gün daha önemli olmaya başlıyor. Organizasyonunuzun en değerli parçaları olan müşterilerinize daha iyi bir […]

Salesforce 2019 Trendleri; CX ve Yapay Zekâ

Geride bıraktığımız yıl boyunca şahit olduğumuz birçok yenilik, yazılım sektörünü fazlasıyla etkiledi. Özellikle yapay zekâ ve CX (Müşteri Deneyimi) konusunda […]

ZOHO CRM Plus ile işletmelere 360 derece yapay zeka (AI) konforu

Yapay zeka destekli Zoho CRM Plus, işletmelere iş süreçlerinde pek çok farklı kaynağı tek hesap üzerinden analiz edecek sorunsuz bilgi […]

sosyal CRM nedir

Sosyal CRM Nedir?

Son yıllarda geçmişin kitle iletişim araçlarının yerini yenileri alarak, tüm düzen yenilenmektedir. İçerisinde yaşadığımız bu değişime fark etmeden adapte olurken, […]